Postopek naročila

Naročilo lahko oddate po sledečem postopku:

1. Izbran izdelek se s klikom na ikono "dodaj v košarico" premakne v kupčevo košarico. V košarico se lahko vse izdelke v spletni trgovini, ki so na zalogi.
2. S pomikom na košarico v zgornjem desnem kotu se lahko preveri vsebina košarice in s klikom na gumb "na blagajno" začne postopek oddaje naročila.
3. Odpre se "Povzetek košarice", kjer lahko preverite izbrane izdelke in vnesete kodo za popust (Promokode), če jo imate.
4. S klikom na gumb "Naprej" desno spodaj greste na naslednji korak "Preverjanje pristnosti".
5. Tu lahko izberete eno izmed dveh načinov posredovanja podatkov:
     a. Registriran uporabnik. Če imate namen večkratnega nakupovanja v naši spletni trgovini lahko ustvarite svoj račun, ki vam omogoča hitrejši in enostavnejši dostop. Vkolikor ste že registrirani, se lahko prijavite z vašim elektronskim naslovom in geslom.
     b. Hitri nakup. Če želite izvršiti zgolj ta nakup, lahko izberete to možnost, kjer ni potrebna registracija in v enem koraku izpolnete podatke, ki jih potrebujemo za uspešno obdelavo naročila.

Nov registriran uporabnik ("Ustvarite nov račun")
6. Po vpisu vašega email naslova in kliku na gumb "Ustvarite nov račun" se odpre okno za vpis vaših osebnih informacij: naziv (g./ga.) (opcijsko), Ime, Priimek, E-pošta (že izpoljnjeno) ter geslo. Po želji lahko izpolnete še vaš rojstni dani, naročilo na novice in naročilo na posebne ponudbe naših pogodbenih partnerjev. S klikom na gumb "registriraj" potrdite registracijo uporabnika.
7. v naslednjem koraku dodate vaš naslov za dostavo naročil. Obvezna polja so: Ime, Priimek, Naslov, Poštna številka, Mesto, Država, ter ena kontaktna številka na kateri ste dosegljivi (stacionarni ali mobilni telefon), ter kratko ime tega naslova (privzeto "Moj naslov". S pritiskom na gumb "shrani" greste na naslednji korak.
8. Tu lahko odkljukate "Uporabite isti naslov za plačilo" in vnesete še naslov plačnika, vklolikor se le ta razlikuje od naslova za dostavo. Na tej strani lahko vpišete tudi morebiten komentar (želje, vprašanje, ...). Naročilo nadaljujete s pritiskom na gumb "Naprej".
9. "Dostava". Tu izberete način dostave ("prevzem v skladišču" ali "Pošta Slovenije ali DPD"). Hkrati je za nadaljevanje potrebno potrditi, da se strinjate in sprejemate pogoje poslovanja. Nadaljujete s pritiskom na gumb "Naprej".
10. "Plačilo". V tem koraku izberete ustrezen način plačila (bančno nakazilo, plačilo po povzetju ali PayPal) potrdite naročilo in izvedete plačilo (PayPal). Plačilo po povzetju v primeru izbire prevzema v skladišču ni mogoče. Način plačila lahko spremenite pred potrditvijo naročila s klikom na levi gumb "ostali načini plačila" in izbiro ustreznega načina plačila.

Že Registriran uporabnik preskoči korak 6. in 7., v koraku 8. le izbere že prejšnjič uporabljen naslov in po potrebi doda novega. Vsi naslednji koraki so identični kot pri novem uporabniku do oddaje naročila z izbiro ustreznega načina plačila.

Hitri nakup
6. Po vpisu vseh potrebnih podatkov za identifikacijo in dostavo je potrebno vnos potrditi s klikom na gumb "Nadaljuj" desno spodaj.
7. V naslednjem koraku lahko spremenite ali dodate naslov ter vpišete komentar. Naročilo nadaljujete s klikom na gumb "Naprej"
8. "Dostava". Tu izberete način dostave ("prevzem v skladišču" ali "Pošta Slovenije ali DPD"). Hkrati je za nadaljevanje potrebno potrditi, da se strinjate in sprejemate pogoje poslovanja. Nadaljujete s pritiskom na gumb "Naprej".
9. "Plačilo". V tem koraku izberete ustrezen način plačila (bančno nakazilo, plačilo po povzetju ali PayPal) potrdite naročilo in izvedete plačilo (PayPal). Plačilo po povzetju v primeru izbire prevzema v skladišču ni mogoče. Način plačila lahko spremenite pred potrditvijo naročila s klikom na levi gumb "ostali načini plačila" in izbiro ustreznega načina plačila.

Poprava napak pred oddajo naročila
Povzetek nakupa si lahko ogledate v zadnjem koraku oddaje naročila "Plačilo". Vkolikor je prisotna napaka, se lahko premaknete na kateregakoli izmed predhodnih korakov s klikom na rdeč gumb povezavo v zgornjem delu strani.
Kadarkoli med postopkom naročanja lahko izdelek izbrišete iz košarice s pomikom na košarico in klikom v prazen kvadratek na desni strani izbranega artikla v košarici.
Količino artiklov lahko spremenite v prvem koraku oddaje naročila "1. POVZETEK" s klikom na gumb "+" oz. "-" pod rubriko "količina". Izdelek lahko v tem koraku tudi v celoti odstranite iz košarice s klikom na gumb "odstrani" ali zmanjšanjem količine na 0.
Nazaj v trgovino se lahko vrnete s klikom na katerokoli kategorijo trgovine na vrhu strani, s klikom na logotip trgovine ali s klikom na izbran izdelek.
Naslov za dostavo lahko spremenite s klikom na gumb "3. NASLOV" in nato v odprtem oknu, ki je namenjen preverjanju zapisanih podatkov s klikom na gumb "posodobi" popravite naslov ali vnesete podatke o podjetju, ko vnesete naziv podjetja se odpre še rubrika za vnos davčne številke oz. ID za DDV.
V primeru da je naslov plačnika drugačen kot naslov prejemnika v koraku "3. NASLOV" s klikom na kljukico ob napisu "Uporabite isti naslov za plačilo" omogočite uporabo dveh naslovov. Ustrezen naslov vnesete v obrazec, ki se odpre s klikom na gumb "Dodaj nov naslov".

Vkolikor ste naročilo že potrdili, a ste se pri oddaji naročila zmotili nas prosim čim prej pokličite na telefonsko številko 070 805 256 ali pišite na info(at)kitajc.si.